Sunday 4 January 2015

Krabi : Day 4 - Krabi Souvenior Shop


Hi Semua..!!!

Ni last day kami di Krabi..tak puas lagi rasanya explore Krabi ni..

Early morning bangun pagi2..dengan tak mandinya lagi..aku dengan Diana round Ao Nang dengan skuter cari ikan masin...hahaha..ayah Diana merangkap bapak sedara aku pesan..tapi susah nak cari..tak jupe..hehehe

Ni dekat perlabuhan..banyak kapal & speedboat kat sini..






Dah habis round Ao Nang. Kami pulangkan skuter kami yang super cute tu ke tempat asalnya balik.


Bye bye our lil' cute pinky snoopy..beep! beep!

After dah settle semua baru kami pergi take our last breakfast kat Tipa Resort..Geng2 ni semua dah siap, tinggal aku dengan Diana je lagi yang tak mandinya. Ok..pecuttttt!!!

Ruang makan di Tipa Resort

On the way ke airport..Uncle Sor bawak kami ke souvenior shop yang famous kat Ao Nang..tak banyak aku beli sebab aku dah habiskan duit aku dekat Ao Nang street dah.. 

My lovely cousin, Diana and me..^^
After shopping..!!

Pastu Uncle Sor singgah jugak kat Tokong Buddha..untuk non muslim nak tengok..kat sini kami sempat bergaul mesra dengan nenek-nenek di perkarangan luar tokong..cute je diaorang ni.. 

Nenek & mak cik kat area tokong Buddha..^^

Aku rasa tak cukup ke Krabi 4D3N..kalau nak puas hati ambik 6D5N..boleh cover lagi 2 hari ke James Bond Island or others interest places in Krabi..Phuket pergi lain trip pulak...

Actually..kami ada tanya Omi travel agent tu..boleh tak within 1 day pergi Koh Phi Phi then ke James Bond Island..tapi Ommi cakap imposibble sebab sangat jauh..perjalanan pergi balik ke Phi Phi island sahaja ambil masa 4 jam..separuh hari katanya..nak jugak pergi ke James Bond island sebab tempat berlakon international tuu..

Ok..we really have great time in Krabi..will come again..tq to Uncle Sor for the hospitality..jumpa lagi !!

Us & Uncle Sor at airport..^_^

Massage service in airport..
Diana & me again =)
We going back to KL..vacation mode deactivated..T_T

Bye..bye..Krabi..!! 


No comments:

Post a Comment